Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-08, 10:11   #1
Pipp
Seniormedlem

Pipp sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 53
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Ser dette okei ut?

Frokost : Omlett stekt i meierismør, lagd på egg og kremfløte med ost og skinke eller sopp (oppskrifter fra boka) eller eggerøre og laks (fra boka)

Lunsj: salat med kylling og fetaost (følger grammene fra boka når det gjelder tomat, salat og agurk og kyllingen) eller ingis lapper med smør, reker i majones og ost. (Hildeborgs brød blir brukt i nødstilfeller når det er snitter o.l på jobben)

Middag: kjøtt stekt i smør, blomkålris (100 gram) og en saus fra boka eller en med lavt karbo innhold -slenger også på litt ekstra smør på kjøttet etterpå. Fisk (torsk eller laks) i ovnen med fløte/ CF og smørstekt blomkål og brokkoli ved siden av..

Kveld : (hvis jeg er sulten)egg og reker i majones, litt forskjellig oster, hildeborgs grov brød eller ingis boller med pålegg (gjerne ost og kjøttpålegg eller fisk)

Får jeg i meg nok fett tror dere ?

Sist redigert av Pipp : 14-03-08 kl 10:49.
Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat