|
Sv: Ny her og litt forvirret. (tror jeg *S*)
Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.
Eurodiett er legeordinert, er ikke "ordentlig mat" den første tiden, bare miks av div. Ja også lavkarbo. Dyrt, tror jeg, folket syter og selger/bytter produkter, ser jeg!
Mye enklere å ta skaldemann om du trives med det og det virker, da!
også vil jeg jeg bare oppklare denne litt. JA, det er ferdigprodukter, altså mix som man blander i vann, det er kaker, omeletter, supper og desserter, Mye av produktene er ikke særlig gode, men mye av produktene ER faktisk veldig gode. Det blir som smaken på mat ellers, alle liker ikke alt.
De første 4 ukene går man på 5 slike produkter om dagen, etter det tar man inn middag og kanskje vanlig omelett og kutter til 3 produkter om dagen.
Så dette er ikke BARE basert på disse miksene.
Tror heller ikke det er mer syt av de som går på den dietten enn de som går på de andre diettene. Hvertfall så har mange hatt veldig BRA resultater av det jeg har sett.
Det er en BRA diett for de som har vanskelig for å gå ned på annet vis
Jeg har feks, startet med denne for at jeg faktisk ikke gikk ned på Skaldeman. Pengemessig bruker jeg ikke så mye mer nå enn da
Men for all del, jeg råder virkelig trådstarter til å følge Skaldemans diett, den er rett og slett GENIAL, enkel og grei! og helt TOPP hvis man har ønsket efekt "vekttap"
|