|
Sv: Ny her og litt forvirret. (tror jeg *S*)
Tusen takk for en sikkelig motivasjons boost alle sammen. Nå er jeg jo mer gira og bestemt på at dette skal jeg klare enn noen gang. Tbirds innsats var jo helt rå.
Jeg legger merke til at flere får bedre søvn av lavkarbo. Dette gjør meg enda mer motivert da jeg har en søvn rytme som har ikke ligner grisen. Flere netter i uken helt uten søvn gjør en jo ikke akkurat pigg. Kombinert meg at jeg gikk på en smell for 6 mnd siden håper jeg at dette virkelig blir starten på en nytt og lettere liv uten depresjon og sosialangst.
Så nå blir det shopping tur på nettet. Div ketolyse tabletter. (allerede merket litt legg kramper) Nye boka til Svensken. Hvis den gir meg like mange aha opplevelser som den første, kommer jeg til å bli en klok mann med tid og stunder. Og kremost inn på handelista.
Og nok en gang.. tusen tusen takk for all støtte og gode råd.. Jeg er redd jeg kan trenge like mye støtte om tre uker, virker som om noen faller fra etter tre uker.
Måte bli et spørsmål nå også gitt.. Eurodiett er det en lavkarbo variant også. Ani, du hadde jo kjemperesultater med den, imponerende!!!!.
|