Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-08, 10:02   #4
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny her og litt forvirret. (tror jeg *S*)

Hei og velkommen!

Jeg vil først og fremst be deg lete bakover i "Min journal" siden til du finner de som Kenny og TBird har skrevet! De er veldig som deg. Deg har også gått kjempebra for dem! TBird har bare susa nedover, mens Kenny skrev seg ut av frustrasjonene!

Skaldemann er også veldig for de som deg. Menn, kjøttglade, som ikke ser tap av grønnsaker som noen megakrise... Av mattips: Se på pakkene, men Sylte er lavkarbo, stort sett! Du kan også spise flatribbe, det er ikke så dyrt heller! Kyllinglår er ikke bare billigere, men har mer fett. Husk å spise skinnet! Ellers er Virgin Cocosa en bra olje (hør på helsekosten), og man kan godt maule smør, ha ekstra klatt på maten etc. Ikke koke med annet enn smør, cocosa eller rapsolje! Alle andre oljer skal brukes ferske, som EV Olivenolje, deilig over maten...

Ellers, det aller aller mest praktiske med ketolysekurens oppsett er at de har fine tilskudd. For det napper godt i leggene etter en stund om du ikke får magnesium, som et eksempel! Så får du tak i de så er du i god gang!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat