Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-08, 09:43   #3
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Ny her og litt forvirret. (tror jeg *S*)

Selv innen for lavkarboverdnen så finnes det flere veier til Rom

Grunnen til at mange her inne bruker Ketolyse er (min private oppfatning) at denne er mer kjent i Norge og at den virker bedre for kvinner.

Om du har satt deg inn i Skaldemanns filosofi og dette fungerer så er det ingen grunn til å endre på veien foreløpig. Ikke fiks det som ikke er ødelagt.

Når det er sagt så vil jeg messe litt om grønnsaker og fortelle at dette er veldig viktig for kroppen, men som du sikker vet, så har tusenvis av spesielt svensker brukt Skaldemann og har gått ned tilsammen flere tonn.

Mitt råd vil være å fortsette den veien du har begynt på. Dersom du etterhvert opplever et skikkelig platå på noen måneder (at verken centimeter eller kilo rikker på seg) så kan du vurdere om mer grønnsaker kan være lurt. Ikke bare se på vekta, mål deg og noter, for om vekta står stille og det krymer på antall centimeter så går du nedover allikevel.

I og med at du er mann så vil du sannsyligvis oppleve at Skaldemann passer deg glimrende og at vekta i passe tempo går nedover.

Lykke til

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat