Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-08, 14:25   #1162
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

hei cam!

sukkerfri sjokolade og slikt ville jeg holdt meg lengt unna, men litt baconkrisp en gang i blandt, bør ikke være så ille. Feks den på Rimi, i hele den posen er det 1100 kcal og maks 2 karber, Jeg klarer hvertfall ikke mer enn to never av den og det er ikke mye hverken karber eller kcal.
Så jeg tror dette er det beste å skeie ut med når nøden er der.
(ikke hele pose cashew nøtter som jeg heiv innpå med)

Det er nok biktig å finne en middelvei... en som du klarer å leve med.
Jeg er heldigvis motsatt av deg på denne dietten, tenker lite på mat, veit jo hva jeg får.
Mye værre å ta inn mat, for da tenker og drømmer jeg om det måltidet hele tiden.
Derfor dropper jeg for det meste å ta inn deilig middag, spiser heller egg og skinke til frokost eller lunsj, for det trigger ikke behovet mitt for andre ting

Håper du klarer å rette på fokuset og tankegangen! er så mye enklere da

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat