|
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Lykke til Indi! Sikkert ikke noe å være redd for! (Selv om jeg hadde vært livredd selv, hehe, nokså feig sånn!)
Har noen av dere her inne erfaring med å skeie ut med ting smo egentlig burde være lovlige? Sånn som Bacongull og sjokolade fra Sukkerfritt? Bacongullet inneholder jo ingen karber, og mørk sjokolade fra Sukkerfritt inneholder bare 1 gram effektiv karb per plate ca? (All søtningen er sukkeralkoholer, og de skal vi visst ikke regne med... såvidt jeg forstår).
Hvis vi kan skeie ut med slikt i helgene, er jo det kjempebra? Begge deler smaker veldig godt! Men jeg sliter med et skikkelig vektplatå for tida, kan det ha noe med disse utskeielsene å gjøre? Det virker jo ikke på blodsukkeret, så det BURDE egentlig ikke være noe problem?
Jeg kjøpte ketostix forrige uke og testa meg .... INGEN utslag! I det hele tatt! SKjønner ingen ting. Selv om jeg har skeia ut litt med bacongull og sukkerfrittsjokolade, burde jo ikke det gå ut over ketosen? Kan jo håpe de bare ikke virka på meg, har hørt de ikke alltid er like pålitelige.
|