Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-08, 20:15   #1152
Ruska
Medlem

Ruska sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 54
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Masse lykke til med operasjonen Indi Vi venter i spenning på din retur.

Distrea - så utrolig morsomt skrevet om den posen med cashewnøtter

Da kan jeg kanskje samtidig opplyse dere om at jeg akkurat har kommet hjem fra skihelg i Trysil med ski og venner som har godtet seg med pølser, Espa-boller, potetgull i lange baner, sjokolade - you name it.
Jeg rørte ingenting, satt der med maten min og pepsi-max. Spiste av tacomiddagen da, men uten lefse-greie. Ble nok litt sukker i tacokrydderet, men det får gå.

Men altså - så kom jeg hjem og så måtte jeg bare tilfeldigvis innom bensern for å se etter "brød", noe de ikke hadde. Derimot kom jeg ut med en pose potetgull og en kvikklunsj De ligger nå i skapet og roper på meg.... Gudene vet om jeg klarer og motstå...

Merket at å stå på ski og holde på hele dagen tæret kraftig på kreftene og jeg ble faktisk dårlig og måtte ta en pause. Da var jeg så tørst og kvalm at jeg måtte legge meg litt. Drakk en kopp te, masse vann og spiste paella, og så følte jeg meg bedre etter hvert.
Så var jeg på afterski som den eneste edruelige - ikke like festlig når man merker hvor overfylt det er og hvor høy musikken er, og ikke minst hvor vondt det er å stå flere timer i slalomstøvler Men til min glede var jeg i fin form resten av kvelden og jeg hadde bare brukt 25 kr på en pepsi

Tror nok ikke at jeg klarer å motstå potetgullposen min i kveld altså....iiiik

Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat