|
Sv: Muskler - hvordan?
Heia alle
Indis muskelmåned nærmer seg slutten, og slutter fortere enn jeg hadde tenkt. Skal operere første arm i morgen, og blir nok ganske invalid ganske lenge
Takk for all oppmuntring, både her og i journalen min!
Skal til EDlegen med den fancy vekten på onsdag, om jeg ikke har for vondt, så da blir det spennende med resultatet!
Men resultater har det vært. Har sånn omtrent hatt en helt treningsfri dag i uka, og ellers variert. På apparatene har jeg økt litt, men ikke all verdens. Syklingen derimot... 
Ut av ketose var som å komme til himmelen omtrent, for kroppen min. Høykarb gjør meg smådårlig og får alt til å funke tregere, mens lavkarb uten ketose er SUPERT! Slet egentlig fælt med trening når jeg var i ketose, det ser jeg jo nå, spesielt ille var det å ikke klare å gjøre MER, og være utslitt etter hver treningsøkt.
Nå merker jeg at jeg kan sprette rundt noe så aldeles, mer etter trening enn før jeg starter, og har ALLTID masse å gå på i beina når jeg er ferdig.
Så dette har vært kjekt!
Litt oversikt:
Vekten gikk opp på spaniatur, 3 kg, høykarb og trening... men ned i gjen ganske fort. Nå er den 700 g mer enn ved sist supervektveiing, 82 kg.
De siste to ukene har jeg sykla 210, 8 km. Og siden mine elektroniske leketøy registrerer slikt, 5574 kalorier er borte
Siden sykling er min største motivasjon, kan dere jo tenke dere hvor stilig det er å plutselig klare dobbelt så langt, fortere, og ha så masse krefter igjen!
Her er dagens tur, http://sportstracker.nokia.com/nts/w...ex.do?id=99737
Men nå er det altså bråstopp, og det er kjipt. Men når jeg er på to hjul igjen, er det varmt i været, og goretex og ull er mer som en vond drøm.
God tur til alle som leser
|