Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-08, 10:07   #1
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 47
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Har du tips mot forstoppelse? (Jeg blir gal)

Når jeg er streng på karbene, noe jeg "må", for at vekta skal bevege seg i riktig retning, blir jeg så forstoppet. Veeeeldig forstoppet. Tre dager er normalt, men lenger er ikke uvanlig, det er skikkelig ubehagelig.

Sist systemet ble tømt, var vel tirsdag. Etter det har det såvidt kommet litt fredag og i går, men ingenting av betydning, så jeg begynner å føle meg "proppet" gitt..

Jeg vet jeg kan spise f.eks. noe med mye fløte eller smeltet ost, det funker nesten alltid, men det er overhodet ikke behagelig da.. Prøvde med en skje linfrø i går, noe som ikke hjalp i det hele tatt. Skal på jobb i ettermiddag, så jeg tør ikke trikse med noe nytt før i kveld uansett da.

Nå vurderer jeg nesten å stikke innom butikken i dag, kjøpe en plate eller to med sukkerfri Anton Berg sjokkis, proppe innpå med det for å se om det hjelper, den er vel full av malitol.. Men kanskje ikke den beste løsningen

Andre tips?