Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-08, 01:06   #9
Clarissa
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2008
Clarissa er på en erverdig vei

Sv: Spm til legen, om diffuse smerter

Opprinnelig lagt inn av tulla, her.

Jeg ble sterkt advart på apoteket mot å kjøpe kalium uten at det var i samråd med lege. På det første apoteket lot jeg det være pga advarslene, på det neste kjøpte jeg. Men det var tydelig at den som sto i kassa helst ville slippe å selge
Jeg fortalte også hvor mye jeg hadde tenkt å innta hver dag (etter dosering på ketolyseboksen) Ble litt skremt, og er også spent på svar..

Jeg ble faktiskt også advart mot kaliumtilskudd når jeg prøvde å kjøpe det på apoteket for et par mnd siden, og lot være å kjøpe der.

Hentet nettopp litt info om kalium på nettet, og fikk litt hetta, for jeg har mange av symptomene på kaliumoverskudd. Droppet derfor kveldstabletten, og har ikke tenkt å ta tabletter før jeg har funnet ut om de har skylden for min elendige form. Får se om jeg føler meg bedre i morgen.

Jeg prøvde for noen uker siden spørre min fastlege om ketose som slankemetode, men han hadde null peiling. Det er veldig synd, for det hadde vært betryggende om han kunne følge opplegget og gi meg råd underveis.

Har bestemt meg droppe ketosen nå, og fortsette med vanlig lavkarbokosthold, sånn ca 50g kh/dag, iallefall inntill videre. Tror det passer meg bedre uansett.

Clarissa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vill i jungelen Svar med sitat