Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-08, 21:13   #21
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 47
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Krom-kalium pillene?

Sitat:

Trodde nærmest jeg fikk hjerteinfarkt i morges. Tok tabeletten med et glass vann før jeg reiste hjemmefra, og da jeg gikk mot jobb fikk jeg så vondt at jeg måtte sette meg ned.

shit!!
dette har jeg også opplevd.. det var så ont og ille at jeg måtte få en av legene på jobb til å "se" på meg. jeg trodde det var infarkt, men fikk roet meg ned da jeg fikk forklaring på at det ikke kunne være det.. ekkelt.
jeg har tatt tabelettene en stund nå ca 3 uker. men av og til når jeg skal legge meg, så får jeg krampe i leggene.. noen som vet hvorfor??

jobber i turnus og tar dem derfor ikke til faste klokkeslett.. har dette noe å si? evt hvor mange timer må det gå mellom de ulike ketolysetabelettene??

lurer veldig på dette

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat