|
Sv: THEs dagbok
Hei jeg ser jeg ikke har svart deg. Nei, går ikke ned med mindre jeg gjør drastiske ting.
Skulle ha startet ny nedtelling, men ble syk, vært syk i snart to uker, og orker foreløpig ikke. Skal ta en ny runde etter påske, og jeg tror jeg vil bruke ED prinsipper med litt mer fett, jeg vil
Begynne med en shake til frokost og en latte, de to første ukene med laktolight.
Lunsj er salat med litt olje, eddik og en proteinkilde, omelett eller annen. I verste fall en shake til "dessert" om kantina var kjip på kjøttet.
En bar til mellommåltid
Middag med grønnsaker, begrense fettet, og en proteinkilde.
Kvelds vil være en shake eller en pudding fra ED så lenge den varer.
Tror jeg skal klare det frem til sommeren, så trappe litt opp på karber i sommer, og fortsette igjen til høsten, det funket ifjor sommer, gikk ned rundt 8-9 kilo opp nesten 2 med julespising og avslappet livsstil, vet fremdeles hvilken anledning det var som fikk meg til å skli ut.
Ellers har jeg vært flink i det siste til å lytte til kroppens metthets-signaler, selv om jeg spiser endel karber, og det har gått bra hittil med et par hederlige unntak, bla forspist meg på sashimi og det er jo ikke det verste. Og litt smågodt fyllesyk..
Plan plan plan, og så; holde seg til plan holde seg til plan holde seg til plan

|