Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-08, 08:49   #8
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 47
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Nå begynner det å skrante ...

Opprinnelig lagt inn av beths, her.

NB! Regner med dette kan skje med flere så jeg bare formidler det ut... Vektnedgangen min stopper opp når jeg prøver ut de gode oppskriftene her inne... Lurer på om det kan være pga innhold av mye ost og kanskje fløte og rømme i maten. Lappene jeg fant oppskrift på her var en revolusjon for meg og jeg var så glad for å ha noe å legge pålegg på igjen.. men vektnedgangen uteble så nå har jeg ikke laget flere. Samme med lasagne med et lass ost i...

Det samme skjer her. Jeg må være streng på karbene, og lappene gir meg enda mer matlyst faktisk. Nøtteostemuffinsene er bedre da, de blir jeg stappmett av to stk med litt ost på. Omelett og eggerøre er det som hjelper meg nedover, samme hvor kjedelig det blir etterhvert. Men jeg er flink til å variere tilbehøret om jeg blir lei, bytter ut ost og skinke med f.eks. kjøttfeig, pizzakrydder og løk, med masse god sopp og urter eller tomat, purre, squash og urter, evnt med bacon og masse jarlsbergost. For meg hjelper det hvertfall veldig å bytte ut tilsetningene

Selv om jeg spiser egg som basis til frokost og lunsj, teller jeg ikke karber i den forstand, og spiser så mye grønnsaker jeg orker til middag