Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-08, 17:31   #1121
Robyn
Seniormedlem

Robyn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 50
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Mellom hver fase blir det ofte til at vekta stagnerer litt, men så løsner det igjen, så ikke fortvil!

Jeg er fortsatt på fase 1, men kan vel ikke regne med at like mye skal forsvinne hver uke.

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Forstår deg godt jeg, Robyn!

Burde vært obligatorisk å gå masse ned på ED, men allikevel så er jo 0,8 bra.

hvis du går ned 0,8 i uka videre er du nede i 83 kilo til sommeren

Når MÅ du være nede i BMI på 28 for å få dekket operasjonen?

Han sa jeg skulle ringe når jeg hadde gått ned det jeg skal ned, men siden det er flere måneders venting ringer jeg nok litt før jeg er i mål.

Fortsetter jeg å gå ned 0,8 hver uke i snitt skal jeg være fornøyd, er bare så redd for at dette er starten på enda tregere nedgang. 0,8 denne uka, 0,5 neste uke osv.

Får være tålmodig.

Grattis med 3 tallet, kjempebra!

Opprinnelig lagt inn av Ruska, her.

Bra du nevnte at det stagnerer mellom fasene Titti, jeg begynte på fase 2 på mandag og i dag bare måtte jeg veie meg igjen og da viste vekta
100 g opp.... Men skal ikke få panikk....skal prøve..bare vente på at det begynner å gå nedover igjen.

Vil tippe at det er fort gjort når man begynner med litt mer mat, men vips forsvinner det igjen.
Du har jo bare hatt en helt fantastisk nedgang, krysser alt for at det fortsetter i samme tralten.