|
Sv: Internett og virkelighet?
Ikke korrekt, Oban - Eirian og flere andre brukte dette ordet flere ganger i tidligere tråd.
Videre synes jeg det er stor forskjell på å mene at noe bør aksepteres og gi tydelige signaler på at man ikke bryr seg en døyt om at andre tar seg nær av det du skriver. Hvis man føler man har blitt misforstått, må man gjerne oppklare situasjonen. Vel, eventuelle misforståelser her har IKKE blitt forsøkt oppklart, og det til tross for utallige oppfordringer.
Når det gjelder det du skriver om at man ikke bør skrike ut med en gang man ser noe på kanten... mener du virkelig at det er realiteten på dette forumet? Det synes ikke jeg! Jeg synes takhøyden er riktig så romslig her omkring.
At du mener ting bør dysses ned, er jeg sterkt uenig i. Visse ting, så absolutt, men som tydeligvis både du, jeg og Goggen er enig i, er dette et litt spesielt tilfelle og et litt spesielt ord. Det er visse ting her i livet som bør tas opp og når noen tar seg nær av bruken av dette ordet, synes jeg det er en viktig ting å sette fokus på. Å skjære alt under en kam og si at det blir skreket ut hver gang noe er på kanten, blir ikke riktig.