Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-08, 12:10   #11
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Passer dette egentlig ikke for meg?

Først og fremst så vil jeg gratulere deg med flott vektnedgang! Synes dette går helt fint, jeg!

Så vil jeg gjøre deg oppmerksom på at når du drikker alkohol så vil ikke kroppen forbrenne fett før den har forbrent alkoholen ettersom alkohol er mye lettere å forbrenne enn fett. Det vil fortsatt se ut som om du er i ketose, fordi biproduktet av alkohol også blir ketoner, så det er umulig å se på ketostixmålinger om det er fett eller alkohol du brenner.
Så om du drikker to til tre glass tre ganger i uka, så er det mest sannsynlig bare pluss minus tre (og kanskje knapt det) dager hvor det er mulig for deg å brenne fett.
Om du kutter ut vinen noen uker, så er det meget mulig du vil mekre en en forskjell!

Og husk på å drikke godt med vann! Om du får ned 2 til 2,5 liter vann så kan det hjelpe godt på.

Lykke til!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat