Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-08, 23:19   #1114
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

De fleste som er overvektige og/eller har vært jojo-slankere i mange år er som oftest insulinresistente. Jeg for min del ble faktisk glad når jeg fikk vite at jeg var det. Endelig fant jeg en grunn til hvorfor jeg ikke gikk ned i vekt. Og når man går på Eurodietten så stabiliserer jo forbrenningen seg og man blir ikke insulinresistent lenger. Og så lenge man holder seg borte fra sukker og stivelse så holder man dette i sjakk!

Kanskje det var dette Sofie prøvde å fortelle meg etter blodprøvene mine var tatt. Hun sa verdiene var for høye og det følger gjerne med når man er overvektig, men disse verdiene ville mest sansynlig bli bedre etterhvert som jeg gikk ned i vekt.

sa bare ja og ha jeg

Men nå er det en vei jenter.... og det er fremover!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat