|
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.
Da har jeg vært hos legen, og prøvene viste at jeg er insulinresistent. 
C-peptid og insulinnivå er for høyt.
Vekta viste 2,5 kg rent fett ned, 5 kg totalt. Er fornøyd med det, men er fryktelig redd for at det kommer til å gå rimelig tregt her fremover og.
Vet ikke hvorfor, men jeg er litt deppa her i dag. Var litt nedtur å få vite at jeg er insulinresistent selvfølgelig, for jeg vet hvor vanskelig det kan bli å gå ned.
Ja ja, jeg gir ikke opp. Og jeg fortsetter i fase 1 til jeg har holdt på i 30 dager. Ny time hos legen om 5 uker. (Betalte forresten bare 130,- for timen, holdt på å få sjokk jeg.)
Føler meg oppblåst og stinn i magen om dagen, skjønner ikke helt hvorfor. Er stort sett en liten tur på do hver dag, så det er ingen forstoppelse på gang. 
Innom med STOR KLEM
Det du må tenke på nå, er at du gjør jo alt riktig! Lavkarbokosthold og vektreduksjon er det du kan gjøre, som gjør at insulinresistens og diabetes-spøkelse springer og gjemmer seg... De aller aller fleste som legger om kostholdet klarer seg uten medisiner, får kontroll på blodsukker og lever et greit liv uten å tenke på det i hele tatt!
Men jeg kjenner den der litt ekle tomme følelsen du nok sitter med nå. Håper det går fort over, og at du finner tilbake ståpåviljen og futt og fart og masse motivasjon. Du fikser dette! 
Jeg fikk forresten heller ikke svar på blodprøver før første kontrollen, så det er ikke alle så venter til resultatene er klar med å begynne!
Klem til alle flotte jenter
|