Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-08, 22:58   #1
Clarissa
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2008
Clarissa er på en erverdig vei

Tror jeg gir opp nå. Trenger virkelig råd

Jeg trodde at det var slik at når man er i ketose så brenner man fett og går ned i vekt, trodde at det var en fakta.

Men nå har jeg lest at det er alldeles ikke slik, men at noe kan stoppe vektnedgangen, og man må finne ut hva som er best for hver og en, f.eks noen har ikke godt av ost, eller nøtter, eller ditten eller datten, og at man må bare prøve seg frem og bla bla bla.

Jeg orker bare ikke et sånt oppleg nå, at jeg må finne ut av masse ting og prøve hva som funker.

Begynte slankeprosjektet i januar med å kutte kraftig ned på karboene. Den første måneden gikk bra. Men så skulle jeg ta det et steg videre, med denne ketolysekuren, og det har hittil hatt en negativ effekt, dvs i løpet av dise ukene har jeg lagt på meg en kilo.

Derfor så tror jeg at jeg skal bytte over til fedon eller lignende lavkarbogreie. Men føler jeg trenger litt råd her nå, i forhold til hvordan jeg gjør dette. Er redd for å fortsette å legge på meg, og miste motivasjonen helt. Håper noen kan komme med noen oppmuntringens ord.

Clarissa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vill i jungelen Svar med sitat