Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-08, 20:51   #16
Manina
Utforsker

Manina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 59
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Om å gjøre å kverulere mest mulig?

Artig tråd dette!
Har lagt merke til disse tingene, ja. Og gjett om jeg har fått merke det om svaret mitt har vært "feil" på noe vis!
Men om man påpeker ordbruk, faktafeil osv, så angriper man ikke personen. Det er det dessverre ikke alle som har forstått, så går de i forsvarsposisjon, og så tenker de at angrep er det beste forsvar, osv...

I det store og det hele er det svært mye positivt her og god tone, men en blir litt satt ut i blant, da noen få insisterer på å krangle i stedet for å diskutere. Da er det litt kjedelig å ha brukt tid på å svare i utgangspunktet, men man får tenke som så at da har man i hvert fall vist velvilje og innsats på å svare, så får det være opp til vedkommende hva han eller hun måtte mene om det.