Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-08, 14:02   #418
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 59
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

stå på jenter og gutter , dere som enda er unge ,og vi andre,, ikke la overvekt ødelegge mye av det sosiale livet deres ,som det har gjort for meg
har murt meg ine i perioder for ikke og snakke om alle tanker jeg har hatt om alt jeg skal gjøre ,, bare jeg blir tynn, hørt sån vel siker på at mange andre her har tengt det samme
de som aldri har slitt med over vekt,, sier,, du blir da ikke lykkeligere om du blir tynn
jo en blir faktisk det,, en får et problem mindre ,vil si mange problemer mindre ,
og da er vi langt på vei til og berabeide våre andre problemer som tynne folk har

jeg blir så eitrende sint jeg når folk som aldri har hatt et gram fett på kroppen skal fortelle meg om hvordan jeg burde slanke meg, det er jo bare og trene det HØRT DEN FØR
vel for og si det sånn jeg har gått ne 22 kilo ,,ikke trent en meter

og nå har jeg fått invilget bukplastikk,, er overlykklig ,, skal jeg få flat mage
så i løpet av dette året

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat