Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-08, 09:46   #471
Homer Simpson
Medlem

Homer Simpson sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 57
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Ja da har det gått en hel uke. Resultat: minus 3 kg!

Lenger opp her så skrev jeg omtrentlig dagsmeny de 3 første dagene. Disse dagene ble jeg "sulten" bare et par timer etter jeg hadde spist.

Men, fra og med dag 4 ble det litt annerledes. Etter frokost fikk jeg sånn en mett/fornøyd følelse i magen. Når lunsj-tiden kom så fantes jeg ikke sulten og sånn har det vært siden. Med andre ord så har jeg fra dag 4 bare spist 3 måltider per dag. Det har resultert i litt lavere kaloriinntak. Nå ligger det ca på 2500-2900.

Denne mett-følelsen har jeg ikke hatt på lenge. Jeg har heller ikke veid og beregnet det jeg har spist på like lenge. Problemet har tydeligvis vært inntak av for mye protein og for lite fett. Karbene har jeg hele tiden hatt under anbefalt nivå.

Konklusjonen blir: Renseuke anbefales!
Det er en fin måte å korrigere kostholdet hvis vektnedgangen har stoppet litt opp. Jeg tror det er lett for de fleste at det sklir litt ut etter man har holdt på en stund.

For min del har jeg ikke helt bestemt meg for om jeg skal fortsette denne uka helt likt som forrige, eller om jeg skal prøve med en "ny" matvare denne uka (har litt lyst på ost). Kaffen skal hvertfall være koffeinfri en uke til.

Hvordan går det med dere andre?

Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat