Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-08, 21:20   #186
Ruska
Medlem

Ruska sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 54
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

Jeg ble også overrasket over at vi ikke kan bruke ost enda, men ja ja.. det kommer vel om ikke så altfor lenge.

Tipset fra kosholdsveil. ang kjedelige salater var å heller bruke grønnsaker. Steke auberginer i skiver i panna med olje og smør, krydre med det man vil av krydder (gjerne chili, hvitløk), koke rosenkål litt deretter dele dem i to og steke dem i panna med litt bacon.
Steke eller koke kinakål, ha karbo.deig i tomater eller paprika inn i ovnen...nam nam

Plutselig ble grønnsaker litt mer fristenede

Og ikke minst lage kjøttkaker av karbo.deig, løk, 1 egg og krydder.

Synes du er flink jeg Distrea - det er ikke lett å holde seg på den smale sti når man er midt oppe i bursdagsfeiring Og du har jo spist så riktig som mulig, så bare kjør på videre du.

Men si meg - etter en sånn "utskeielse" (i forhold til dietten vår så er det jo det ), når du da begynner å spise helt ED igjen, får du noe karbe-abstinenser eller no?
Jeg huser fra min tid på Atkins at når jeg spiste noe feil - nå var det gjerne veldig helt forferdelig feil, à la en hel sjokoladeplate f.eks, men når jeg startet på ny frisk dagen etter så hadde jeg ofte opptil 2 dager med hodepine og/eller var uvel.

Merker du noe sånt?

Ikke mange dagene igjen før du også kan hive innpå en middag Distrea

Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat