|
Sv: Om å gjøre å kverulere mest mulig?
Jeg kan skrive under på at det av og til krever en stor dose tålmodighet å svare noen ganger. Eller å lavære å svare, for å si det sånn...... Men det tilhører skjeldenhetene når man ser det i forhold til hvor mange spørsmål som triller inn hele tiden.
Dessverre er det også noen "forumtroll" - som kommer inn og stiller intrikate og/eller kritiske spørsmål bare for å starte en diskusjon. Som vrt lt fra før og ikke respekterer at det er folk her som har valgt lavkarbo som livsstil og har levd slik i mange mange år. Jeg, som har levd mer eller mindre lavkarbo siden 1982 føler ofte at min livsstil blir latterliggjort. Jeg har flere ganger hørt at jeg da må være helt gal/dødssyk/farer med løgner fordi det jo er åpenbart at det er umulig å leve på et slikt kosthold så lenge.... Vel, de som har truffet meg i virkeligheten kan jo bevitne at jeg i aller høyeste grad er frisk og oppegående......
Når det gjelder de som ikke er fornøyd med svaret fordi det ikke er det de ønsker å høre, så er de nok i litt forsvarsposisjon. Og da må ikke noen komme her og komme her og fortelle dem at de gjør noe feil. Og om man ikke er villig til å bruke timevis på å sette opp en ukesmeny (helst en månedsmeny da) - så er man lite samarbeidsvillig og det er et dårlig forum..... Og om en våger seg å advare mot metoden spørreren har valgt. "don´t even go there" for å si det på utenlandsk !
Akk ja, til lags åt alle kan ingen gjera....
Men jeg sysn stort sett at det går bra jeg, at alle bruker hue og tenker sjøl. Og husk at det ikke finnes dumme spørsmål - men det finnes mange dumme svar