Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-08, 09:33   #23
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Internett og virkelighet?

Som ei som har tilbrakt masse tid i langtbortistan, nettforum er en fantastisk måte å få nye og pleie nåværende venner i norge! Jeg har også pleiet en sår hjemlengsel til tider. For ikke å snakke om hvordan dette med å skrive brev til venner ble mye lettere nå som man ikke trenger finne frimerker lenger. Dørstokkmila mi på brev har alltid vært kjempehøy! Det blir vel som brevvenner i gamle håre dager, hvem vil vel påstå at man ikke fikk riktige venner som brevvenner?

Som regel så har jeg i nettforum at jeg ikke lyver. For det blir det bare tull av. Jeg forsøker også å ikke være slemmere eller koseligere enn jeg skulle ønske jeg turde alltid IRL. DVS, jeg forsøker å ikke skrive slik at jeg gremmer meg senere. Av og til blir jeg å uttrykke meg klossete, da er dette forumet meget hyggelig i at de har retteknapp!

Har sett nok av folk som har gått på hodet ut av div nettforum pga oppdiktede traumer (dinbaby.com er notorisk der! Til stadighet folk som har de verste oppdiktete traumer), av dritslenging og av oversmisking.

My two cents...

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat