Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-05, 15:45   #31
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Nille: den norske utgaven av Atkins for livet inneholder stigen

Er ikke sikker på at jeg skjønner hva du mener Iset, - eller om jeg misforstår. Det er to forskjellige bøker det er snakk om her. Forklarer litt jeg, bare i tilfelle

Den første er Dr. Atkins New Diet Revolution - på norsk Dr. Atkins Nye Slankerevolusjon. Originalen på engelsk inneholder detaljert informasjon om alle 4 faser av Atkins (Induksjon, Vedvarende og pre-vedlikehold/vedlikehold) samt en masse nyttig tillegginfo (Hvorfor ting virker slik de gjør, info om sykdommer, forholdsregler, og masse om vitaminer, kosttilskudd, råd & vink, hva du skal gjøre om vekten stopper etc etc + en del oppskriftert bak i boka) Den er ganske tjukk !

Det er den som er "bibelen". Dr. Atkins New Diet Revolution - DANDR.

Atkins for Life - den som på norsk heter Atkins for Livet, - er en annen bok - den skummer stor sett gjennom det meste - selv om den har med alle fasene. Omtrent halve boka er oppskrifter og menyforslag. Den er mer et kort sammendrag av den første boka + litt mer om den siste fasen, hvordan leve med Atkins, om du skjønner hva jeg mener ! Jeg har begge, men bruker skjelden AFL !

Det er laget en norsk oversettelse/utgave av begge to, og begge syns jeg er like dårlige og mangelfulle - sammenlignet med originalen !

De fleste som kommer inn her som har lest , - har kjøpt Celina boka, som er Dr. Atkins Nye Slankerevolusjon......