Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-08, 21:22   #18
Tusta85
Seniormedlem

Tusta85 sin avatar

Medlem siden: May 2007
Alder: 40
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Internett og virkelighet?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Si meg, er du psykolog ? På vilket grunnlag kan du komme med en slik uttalelse.

Uttalelsen din provoserer meg enormt. Den vitner om stor uvitenhet, ikke bare om dette forumet, men om dataverdenen OG livet generelt. Det er veldig trist at du ser det så ensporet.

Jeg har et rikt liv med en stor omgangskrets utenfor nett . Enten du tror det eller ei, så anser jeg dette "nettsamfunnet" (det er helt feil å kalle et diskusjonsforum for et nettsamfunn, men det er en helt annen sak ) eller hva du velger å kalle det, som en del av min virkelige verden, en del av mitt virkelige liv. Det ER virkelige mennesker her inne .....

Grensene er glidende. Jeg lever ikke et fantasiliv her inne. Det er MITT liv - mitt virkelige liv det handler om. Det er min kropp,min vekt og jeg spiser maten jeg lager etter oppskrifter her. Jeg har et like fullverdig liv utenfor . Vennene mine finnes begge steder. Noen kjenner jeg bare her, noen kjenner jeg bare der, noen kjenner jeg begge steder.

Jeg har som sagt noen av mine beste venner her. Venner jeg har tilbragt mye tid med, på tur og på ferie. Siden vi bor langt fra hverandre er dette en utmerket måte å holde kontakten på. Vi er virkelige venner som betyr noe for hverandre. Ikke fantasifostre i en paralell verden ! Vennene mine finnes begge steder. Noen kjenner jeg bare her, noen kjenner jeg bare der, noen kjenner jeg begge steder. Når man har vært med en stund vil man forstå hvordan det funker. Det er ikke noe Nettby , Second Life eller Sims Online og kan heller ikke sammenlignes.

Å antyde at det er noe galt med de som ser dette forumet som en del av sitt virkelige liv, at de har større problemer, er respektløst syns jeg.

Da tråkker du på de fleste av oss.

Jeg syns virkelig du burde lese litt mer og prøve å få litt føling på hva som egentlig foregår her inne før du kommer med slike bastante og nedlatende uttalelser.

AMEN!

Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat