Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-08, 15:32   #38
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Den beste boken jeg har lest

Opprinnelig lagt inn av Linn H, her.

Min soleklare favoritt om dagen er Drageløperen. Jeg leser MYE bøker men dette var vel den første på noen år som virkelig sitte i en lang stund etterpå

Den var sterk, men jeg syntes "Tusen strålende soler" av samme forfatter var TUSEN ganger bedre. Helt utrolig bok, ekstremt sterk og den sitter igjen lenge etterpå.
Jeg ble veldig skuffet av filmen "Drageløperen", da det manglet for mye av boka i den og mye var forandret på. Skjønner jo at de ikke kan lage en film helt etter boka, men allikevel ...

Vanskelig å velge ut EI bok som best, liksom. Det er så mange. Nå leser jeg SVERMEN og den er genial! Tusen sider, men jeg skulle ønske det var 10.000. Ellers leste jeg gjennom alle de 47 bøkene i Isfolket-serien på et års tid og det året tror jeg fader jeg levde i Isfolkets dal altså. Makan for en serie. Knallbra!