Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-08, 13:24   #1075
Ruska
Medlem

Ruska sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 54
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Oj oj, så mye skravling det har vært her da - rekker ikke henge meg jeg

Dilly - jeg har bestilt den boka "Spis des sukkerfri" på biblioteket og har fått beskjed om at jeg kan hente den nå. Skal hente den i morgen.
Jeg har jo også insulinresistens og er veldig interessert i hva de skriver her.

Forresten, tror dere at insulinresistensen "forsvinner" etter hvert? Bare lurer på hvordan det blir den dagen jeg har gått ned alle kiloene jeg vil ha av og om jeg da kan spise normal lavkarbo eller om jeg må være like nøye hele tiden resten av livet...

Distrea: jeg håper vekten var snill mot deg i dag?? Det er forferdelig for moralen når man går opp på en slik kur, men som de andre sier, det er sikkert bare vann eller litt ekstra luft i magen/kroppen. Håper det snart går nedover igjen, trøste trøste

Jeg har gått ned 800 g siden mandag så jeg er fornøyd... tør nesten ikke si det høyt...

Merkelig med denne vekta, jeg går alltid mest ned fra mandag til torsdag og nesten ingenting fra torsdag til mandag. Og jeg ligger ikke på sofaen i helga, men trener ikke noe heller da. Vet ikke om det har noe å si.

Lykke til videre alle sammen - jeg husker ikke hva dere skrev alle og enhver, så sender dere heller en stor

Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat