Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-08, 10:46   #28
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Passer ikke inn

Opprinnelig lagt inn av Eirian, her.

Fordi jeg ikke ser noen grunn til å la vær, folk skjønner betydningen, og dette er et nettforum. Jeg antar at de som er så hårsåre at de ikke tåler å se skrevne ord ikke er på forum, hvor folk tross alt skriver som de vil.

Gi deg nå.
Nå har flere mennesker her gitt dere signaler på at de reagerer på ordvalget, da viser dere kanskje såpass respekt at dere lar det være, hva?
Det er faktisk et veldig speiselt ord, som har en veldig sensitiv bakgrunn, du behøver ikke være enig, men hvis det ikke koster deg noe å la det være, vær så vennlig og gjør det da.

Jollan - jeg tviler på at noen her ønsker å holde deg utenfor fordi du ikke er så streng på kuren som hensikt er, men du skjønner sikkert at kanskje ikke alle synes det er riktig å oppfordre/støtte til utskeing osv.
Hvordan man snur og vender på det, er det jo en fordel å UNNGÅ og skeie ut mest mulig, og da kan det faktisk vær mer til hjelp at man føler man blir sett litt strengt på.
Ellers er det nok fort gjort å tenke at å skeie ut er greit, og før man vet ord av det skjer det oftere og oftere. Det er iallefall det jeg er redd for.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat