Tråd: Karbosjokk
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-08, 20:47   #12
energibunten
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2007
Alder: 54
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Karbosjokk

Hmm, man kan ikke leve asketisk og om man ikke kan spise søtt må man finne noe annet. Jeg er heldig som ikke liker søtt, men du verden så glad jeg er i karboting (brød, bakst, cornflakes, popcorn, potetgull, etc), men jeg blir så dårlig/slapp av det...

liker fete ting også, samt bær, så jeg har substitutter:
bær og fløte og kanskje cottage chese = daglig dessert = masse vitaminer og antioksidanter, nøtter (samme), 70% sjokolade med cocosa (åhhh...bare en stripe pr dag), litt ost, grønne oliven, selleri (det smaker bedre og bedre)...

Det viktigste jeg gjør er å holde blodsukkeret i sjakk for spiser jeg karbo kl 5 blir jeg godtesjuk resten av kvelden, men spiser jeg lavkarbo skjer det ikke...

Man må ha litt kos med maten for det er en viktig del av livet, men finn substitutter

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat