Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-08, 14:15   #14
Goggen
Seniormedlem

Goggen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life Er det bare jeg som er skeptisk?

Sitat:

Håper dette klargjorde litt og at dere ønsker oss velkommen inn i forumet deres, som sagt har vi mye å lære!

Jeg mente ikke at noen ikke var velkommen. MEN jeg er som du skjønner uhyre skeptisk til pulver og shaker. Dessverre har jeg sett alt for mange eksempler på hvor ille det er. Alle gikk ned mye, men ingen klarte å stabilisere vekta. Og trening gikk fint i noen måneder, og så ble de betalende ikkebrukere på helsestudio.

Og jeg har mistet troen på pulver og shaker+ mye trening etter disse historiene.

Så det er dietten jeg (fortsatt) er skeptisk til, ikke dere som personer. Jeg ønsker dere alle hjertelig velkommen hit, bare så det er sagt!

Så kan vi jo etterhvert håpe på at du/dere konverterer til skikkelig lavkarbokosthold med fett og mat i.

Og jeg skjønner at det er himmelsk å endelig miste mange kilo veldig fort. Og jeg skjønner at det er fint å trene. Bare så det er sagt også.

Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat