Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-05, 00:03   #29
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Roy82

Hvis jeg fortsatt er i ketose de neste dagene så har vel ikke de to brødskivene så mye og si?

Neida Roy, det er ikke noe problem i det hele tatt. Bare fortsett der dere er dere ! Men hvis dere kunne tenke dere å lese boka på engelsk tror jeg dere ville ha mye utbytte av det !!

Opprinnelig lagt inn av HP

Jeg har ikke lest den enda.. bare sett likhetene, så jeg tenkte at jeg hadde tatt feil når jeg så at du anbefalte den... Men altså, nå sitter jeg her med 2004 og 2001 utgavene foran meg, og de er helt identiske. Fra perm til perm

*sukk* Jeg ble fortalt (av en eller annen her inne) at den nye var en oppdatert versjon og basert på 2002/03 utgaven av originalen. Og at feilene i den første utgaven var rettet. Tror på alt jeg vettu, og sjekket ikke selv. Men nå når jeg vet lover jeg at jeg aldri skal anbefale den igjen. Sitter og forfatter en mail til Celina inni hue mitt. Vet ikke om den blir skrevet eller sendt, men akkurat nå er det kanskje best å la det "modnes" litt.. *arrrgh*