|
Sv: Karbosjokk
Opprinnelig lagt inn av Pentax, her.
Jeg er ikke av de som skal ned flest kilo (kanskje 3-4 til), så jeg prøver å moderere karbene og styre unna sukker og gjærbakst - og trene litt oftere. Jeg er søtmunn av en annen verden, og etter å ha gått ned litt over 2kg på to uker, fikk jeg en nedtur. Ble bare hengehue, og da er det lett å skulle trøste seg selv. Så kom mensen på toppen av det, og DA var det at jeg forsynte meg grovt av Nidars favoritter.
Det hører også med til historien, at jeg har lettere leddplager (fingrene særlig) og eksem. Alt dette blir borte når jeg holder meg i lavkarbo og det i seg selv burde være motivasjonsfaktor. Etter fråtsinga på lørdag og søndag er nå resultatet eksem på underarmene og brystet, pløsete i ansiktet og verking i ledd om morgenen.
Idag startet jeg friskt med sunn frokost, sunn snacks og lunch, sunn middag, også kapitulerte jeg og knaska sjokolade idag og. Blir så j..... irritert over å være så svak, at jeg ikke bare kan bestemme meg for at det heretter IKKE skal inntas sukker eller snop. Vet jo hvor herlig jeg føler meg når speilbildet viser den jeg vil være, istedet for at "tjukkebuksa" (den buksa som bare passer når jeg er på det største) er det eneste jeg får på meg.
Jeg vet at treningsøktene må bli flere, og ellers spiser jeg greit, men akkurat nå er jeg litt nedi en dump som er litt tung å komme opp av...
Så, jeg ønsker meg kanskje noen motiverende ord? Erfaringer fra andres sprekker etc.......?
Æhhh jeg er kanskje ikke den rette for at mine sprekker har bare ført til fortgang i nedgangen....
Jeg reiser til Dublin på fredag og da vet jeg at det blir myyyye øl og god mat, men jeg bekymrer meg overhodet ikke.. Man skal da leve også 
|