Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-08, 20:57   #26
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er jo ikke alle av oss som TELLER karber, vet du. Vi prøver heller å konsentrere oss om å få i oss de sunneste alternativene av "to onder", og grovt er absolutt MYE sunnere enn fint.

Jammen jammen det er jo det jeg prøver finne ut av.... Selv om det står at knekkebrødet inneholder 100 fullkorn og 10 fiber er det IKKE grovere enn et knekkebrød som inneholder feks 60 fullkorn og 15 fiber??

Så hva ser dere på da??

Fiber eller fullkornet??

Jeg er iherdig selv på å vil ha sunn mat i heimen, kneggebrød etc og har hele tiden sverget til dette havrefiberknekkebrødet som inneholder myyyye fiber, men dog ikke 100 fullkorn..

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat