|
Sv: THEs dagbok
Jeg prøver igjen.. Har ikke klart å gå skikkelig igang igjen, og vet ikke om jeg klarer det nå heller. Har det ganske tøft på hjemmefronten i tillegg til mye sykdom (ikke alvorlig, da) i familien. Men - ser at noe må gjøres, så jeg begynner med å skrive opp det jeg spiser til jeg ser om motivasjonen til mer drastiske justeringer av kostholdet kommer dalende. En slags lavkarbo, middels fett, tror jeg at jeg skal prøve meg på.
Går eller sykler fremdeles til jobb, (3,5 km. hver vei) og vil begynne med en til to styrke/Aerobic timer i uken i tillegg, klarer vel knapt tre armhevinger etter at jeg "la opp" Ellixiatreningen i høst da jeg begynte i full jobb igjen. (For de som ikke kjenner meg, har gått på ED, ned 8kg. og nå litt opp etter pause).
Mat idag:
Frokost: 3 kaffe latte, Yoplait 0,1% + 1,5 dl. yoghurt naturell+10 mandler
Lunsj: 3 cherrytomater, ca. 50g. krepsehaler, ca. to ss majones, ED-bar.
Dette blir bra! *klapper meg selv på skulderen for at jeg er (litt) igang igjen*
Resten av dagen:
Middag: Kyllingbuljongsuppe, en kaffe latte til, 8 mandler, yoplait med 1,5 dl. kesam 1% fett, 4 ruter sjokolade 70%
Til kvelds blir det en ED-pudding.
Og så ble det en shake og to grønne epler denne dagen også..
Lurer på om det blir best med en Lindberg tilnærming, bare lav på karber, altså uten havregryn eller linser, men kanskje en frukt av og til?

Sist redigert av THE : 26-02-08 kl 15:26.
|