Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-08, 22:58   #1027
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Takk, takk og klem , men syndebukken heter nok "insulinresistens" tror jeg. Kroppen trenger ingenting lenger, men lagrer det meste som fett. Det sto ganske mye om dette i den boka jeg skryter så fælt av: Spis deg sukkerfri, av Lars-Erik Litsfeldt. Till og med vann bidro til å lagre fett i visse sammenhenger.. men det kan jeg ikke forklare uten å finne det i boka.

Kroppen er treg, men hodet jobber av og til litt vel fort, og slett ikke alle Dillyløsninger er like lure

jeg har lurt mye på dette med meg selv også... har jo slitt en del siste halvannet året, og jeg vil finne ut hvorfor det har blitt så vanskelig.

men jeg trodde at ED legen skulle finne ut av det?... har ikke de en måte å finne ut denne insulinresistensen på?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat