Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-08, 22:31   #1023
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Trøster det vandrende naturgasskraftverket i Drammen...... og skjønner absolutt problemet. Jeg vet ikke hvorfpr det blir så galt, men luft har jeg også slitt med, i tillegg til diare!! Men jeg tror at jeg kanskje er allergisk for ett eller annet med hvetemel, uten at jeg har fått noen diagnose. I tillegg så er det Malitol, jeg vet ikke riktig, men kombinasjonen luft og diare er skummel

Heldigvis så fungerer det tålig greit nå.

Dere er så utrolig kjempeflinke og jeg trøster alle sammen. Dere må jo også huske på at ED er en KUR og ikke noe kosthold. Denne kuren skal gi oss en god start, og det fikk i alle fall jeg.

Jeg tror det var feil av meg å holde på med fase to lenger enn planlagt, og jeg fortsatte også da det sto stille. Da mistet jeg motet. Det er vel ikke for ingentig at legen sier 20 dager på fase 1 og 40 dager på fase 2. Dette er jo individuelt da, men jeg tror ikke at det hjeloer meg noe å ta 60 dager på fase 2.

Selvsagt er det både lurt og flott hvis det fortsatt virker, så da er det bare å stå på.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat