Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-08, 21:46   #1017
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

ååååå!!!!!...
Er det noe trøst å få?

Trøsteklemmer i bøtter og kav til Drammen... Jeg hadde det slik en stund, med luftproblemer, men aldri så treg mage da, det er jo ikke kjekt! Håper det gir seg snart!

Opprinnelig lagt inn av Cam, her.

Jeg er i fase 2 nå, og tenkte at hvis jeg først skulle skeie ut med noe knask, var bacongull noe av det bedre, i og med at det nesten ikke finnes karber i den.
Jeg skjønner hva du mener Indi, blir litt voldsomt hvis man spiser mye av det. Jeg må bare ikke tenke på hva det faktisk er - stekt griseflesk! Uff og huff!

Men denne helga har vært grusom. Feil kosthold to dager på rad. Ikke fordi jeg ikke har klart "å holde meg", men fordi søstera mi har vært hjemme og feiret burtsdag (første gang hun er hjemme på selve burtsdagen på flere år) så da har det vært hjemmelaga pizza i går, fruktsalat, kjøttsuppe med poteter og marsipankake (!!!) i dag...

Jeg orker ikke å gå inn i en lang EDgreie med familien, så har spist det og latt det stå til. Heldigvis får ikke slike utskeielser i gang søtsug hos meg lenger... eller dvs, litt søtsug har jeg alltid, men ikke slik at jeg har problemer med å stå i mot.

Fra ikveld er det tilbake på den smale sti, veiing om ti dager...

Nå høres jeg nesten ut som sånn ei typisk "skal skjerpe meg i morgen-dame", men det er faktisk ikke slik. Har levd ganske så eksemplarisk de siste 5 ukene, men noen ganger er det vanskelig å komme utenom...

Enig i det der med grisen, stakkars
Ellers forstår jeg deg så godt, var oppe i flere slike situasjoner jeg også spesielt rett før jul! Men sånn er det bare, og nå er det jo bare skjerpings så gjelder, søndagskvelder er jo fine til slike tanker
Og du har jo vært kjempeflink jo!

Opprinnelig lagt inn av Ruska, her.

Jeg ser at det er en del diskusjon og tanker rundt kostholdfilosofier og virkningen av ED. Jeg er så lei av å gå fra den ene teorien til den andre uten at det gir resultater, også tenker jeg veldig på hva det gjør med kroppen å endre slik hele tiden.

Jeg skjønner SÅ GODT at man blir fortvilet og ønsker å prøve noe annet, for denne dietten er beintøff. Jeg skjønner jo også det når gode venninner sier at de aldri hadde hatt viljestyrken til å gå igjennom denne, og flere av disse er gode og runde de også. Så litt stolt blir jeg jo.

Jeg har nå fullført 3 uker på ED og synes det har gått bra. MEN så begynner jeg å sikle litt for mye etter å sette tenna i noe kjøtt, kylling, salt, snop.....ja, i det hele tatt.

Ser reklame om snop og gode saker og lukter rundt meg hele tiden

En uke igjen i fase 1 så går jeg over på fase 2 i to måneder.
Dere som er i fase 2 eller forbi den - hvor lenge holdt dere på og hadde dere mange sprekker? I så fall - hva slags sprekker?
Jeg lurer på om jeg må programmere en sprekk om ikke så altfor lenge - før jeg hiver meg over alt mulig og overspiser. Resultatet for min del etter sånne sprekker er at når jeg henter meg inn igjen så må jeg igjennom 2-3 dager med abstinenser og føle meg uvel.
Har det vært/er det sånn for noen av dere også?

Hvor mye ødelegger hver sprekk?

Uff, høres ut som om jeg bare sitter og venter på å ha en sprekk, det er ikke det, men jeg lurer nå litt på dette likevel

Tror det er bra å planlegge sprekk jeg, så er det ferdig med det og ingen dårlig samvittighet eller noe... Mye vin er min favorittsprekk Kjennes dagen etter, men det er det liksom...

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat