Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-08, 21:33   #1016
Ruska
Medlem

Ruska sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 54
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg ser at det er en del diskusjon og tanker rundt kostholdfilosofier og virkningen av ED. Jeg er så lei av å gå fra den ene teorien til den andre uten at det gir resultater, også tenker jeg veldig på hva det gjør med kroppen å endre slik hele tiden.

Jeg skjønner SÅ GODT at man blir fortvilet og ønsker å prøve noe annet, for denne dietten er beintøff. Jeg skjønner jo også det når gode venninner sier at de aldri hadde hatt viljestyrken til å gå igjennom denne, og flere av disse er gode og runde de også. Så litt stolt blir jeg jo.

Jeg har nå fullført 3 uker på ED og synes det har gått bra. MEN så begynner jeg å sikle litt for mye etter å sette tenna i noe kjøtt, kylling, salt, snop.....ja, i det hele tatt.

Ser reklame om snop og gode saker og lukter rundt meg hele tiden

En uke igjen i fase 1 så går jeg over på fase 2 i to måneder.
Dere som er i fase 2 eller forbi den - hvor lenge holdt dere på og hadde dere mange sprekker? I så fall - hva slags sprekker?
Jeg lurer på om jeg må programmere en sprekk om ikke så altfor lenge - før jeg hiver meg over alt mulig og overspiser. Resultatet for min del etter sånne sprekker er at når jeg henter meg inn igjen så må jeg igjennom 2-3 dager med abstinenser og føle meg uvel.
Har det vært/er det sånn for noen av dere også?

Hvor mye ødelegger hver sprekk?

Uff, høres ut som om jeg bare sitter og venter på å ha en sprekk, det er ikke det, men jeg lurer nå litt på dette likevel

Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat