Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-08, 21:33   #1015
Cam
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2007
Cam er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg har heldigvis ikke opplevd noen fordøyelsesplager, og glad for det! Det høres ikke mye gøy ut ... uff!

Jeg er i fase 2 nå, og tenkte at hvis jeg først skulle skeie ut med noe knask, var bacongull noe av det bedre, i og med at det nesten ikke finnes karber i den. Det er bacongull som er best når det gjelder lavt karbinnhold... Og i og med at jeg tror på Skaldeman, så er jeg ikke så redd fett som fedonistene. Jeg skjønner hva du mener Indi, blir litt voldsomt hvis man spiser mye av det. Jeg må bare ikke tenke på hva det faktisk er - stekt griseflesk! Uff og huff!

Men denne helga har vært grusom. Feil kosthold to dager på rad. Ikke fordi jeg ikke har klart "å holde meg", men fordi søstera mi har vært hjemme og feiret burtsdag (første gang hun er hjemme på selve burtsdagen på flere år) så da har det vært hjemmelaga pizza i går, fruktsalat, kjøttsuppe med poteter og marsipankake (!!!) i dag...

Jeg orker ikke å gå inn i en lang EDgreie med familien, så har spist det og latt det stå til. Heldigvis får ikke slike utskeielser i gang søtsug hos meg lenger... eller dvs, litt søtsug har jeg alltid, men ikke slik at jeg har problemer med å stå i mot.

Fra ikveld er det tilbake på den smale sti, veiing om ti dager...

Nå høres jeg nesten ut som sånn ei typisk "skal skjerpe meg i morgen-dame", men det er faktisk ikke slik. Har levd ganske så eksemplarisk de siste 5 ukene, men noen ganger er det vanskelig å komme utenom...

Cam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat