Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-08, 17:42   #412
Philippa
Medlem

Medlem siden: Nov 2007
Philippa er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Gro69, her.

Hei på dere. Jeg er helt ny her i forumet. Leste boka til Skaldeman for 3 mnd siden, og ble hekta:-) Det virket bare så riktig. Begynte med en gang, og vekta begynte å sige nedover. Er gått fra 125 kg og til nå 117, altså 8 kilo. Så dere ser at jeg har en laaaaaang vei å gå. Tenker meg at jeg til slutt ønsker å ende på ca. 80 kg ( er 177 cm høy). Problemet mitt nå er at jeg har stått stille i 3 uker, og dermed er jeg begynt å skeie ut. Og siden jeg ikke har gått opp igjen, så er det blitt verre og verre å ta seg inn igjen. Så derfor: er det noen som har noen tips til meg? Et av mine problemer er at jeg sliter med fantasien når det gjelder meny, og begynner å bli litt lei av egg og bacon og kyllingfilèter med rømme nå...:-) Samtidig gikk alt så veldig greit så lenge jeg holdt meg strengt til proteiner og fett. Har en forhistorie med spiseforstyrrelser/ bulimi uten oppkast etter overgrep, men regnet meg egentlig ferdig med dette. Blir likevel ikke ferdig med trøstespising. Huff, dette ble vist mye, men var liksom litt nedfor i kveld. Tar imot gode råd
Klem fra Gro

Hei Skaldeman har kommet med en ny bok for kvinner med MASSE oppskrifter i. Den kommer på Norsk denne uken og heter GI NULL. du kan lese om den på hjemmesiden hans : www.skaldeman.se

Lykke til.

EG SENDER MEG SJØL KJÆRLIGHET.
Philippa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skademan 50+/egen Svar med sitat