|
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Hei igjen alle sammen! Leeenge siden jeg har skrevet noe her nå, men er innom omtrent hver dag og leser!
Jeg er jo også litt forvirra når det gjelder de forskjellige filosofiene, som jeg har skrevet om tidligere...
Jeg synes det går fryktelig treigt for tida... Stått stille nå i ca. 10 dager, og gikk igrunnen bare raskt ned de første to ukene ca...
Veide meg hos legen etter to uker, og da var det ned 4 kg rent fett, ikke noe vann eller muskler. Skal til legen igjen onsdag i neste uke, altså uke 10, da blir det 5 uker siden forrige gang. Altså etter 7 uker på ED.
Er i fase to, og holder det stort sett uten sprekker. Men jeg er ikke nøye på måling av kjøtt og fisk/skalldyr til middag, så jeg spiser nok mer enn de 150-250 grammene man kan spise... men jeg tenker at det jo ikke kan gjøre noe, så lenge jeg kun spiser riktige grønnsaker og kjøtt/fisk? Spiser jo ikke noe karber!? Arrrgh. Blir litt fortvila. Men jeg er spent på vekta hos legen neste gang..... 10 dager igjen!
Kommer uansett til å fortsette i ketose også etter fase 2 er ferdig.
Idag har foreldrene mine invitert ned på hjemmelaga pizza, og den er alltid SIIIINNSYKT god... spørs om det ikke blir en sprekk der. De vet ikke at jeg går på ED, ingen planer om å innlemme dem i det prosjektet der, de vet bare at jeg spiser lite karber.
Men dere andre i fase 2, er dere knallnøye på middagsporsjonene?
|