Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-08, 13:19   #37
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du sjømat?

Som sagt, så er jeg... hmmm, hva kan man kalle det? Lacto ovo pesce-vegetarianer. Det vil si at jeg spiser egg, meieriprodukter og fisk. Så å si at jeg er vegetarianer er vel kanskje å dra det litt langt, hehe. Men da jeg spiste SOM en vegetarianer gikk det innmari mye i bønner, linser og soyaprodukter, og selv om det ikke akkurat er usunt så er det ikke så innmari lavkarbo, i hvert fall ikke for meg som lever etter Atkins prinsipper.
Men det er litt trist å vite at mye av den fisken jeg spiser (spiser mye laks) er proppa med hormoner, er fra oppdriftsanlegg hvor de ofte er samlet så tett sammen at de begynner å tygge på hverandre etc. Det frustrerer meg litt. Men jeg vet ikke helt hva annet jeg kan gjøre. Med bare ren mat på menyen så er matbudsjettet sprengt nok som det er, om jeg ikke også skulle begynne å kjøpe villaks og mer økologisk orientert fisk i det hele tatt...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat