Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-08, 02:42   #1001
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Som dere babler og jeg har surret meg langt vekk i kjøttdeig i kveld..

Jeg kjøpte surret svinestek på Obs til 39 kr kiloen i går, og den malte jeg opp på kverna til kenwooden i kveld, sammen med vanvittige kryddermengder, fløte og egg... det havnet i brødformer igjen, og videre i skiver i plastposer i fryseren.. akkurat som brødskiver. Min dårligere halvdel fikk egne karbonadekaker med løk.. og det var visst veldig godt. Han liker ikke når jeg blander inn så mye egg og fløte osv, og ikke er det sundt for ham heller, så lenge han er sånn "brødspiser". Det går jo ikke an å kombinere fett og brød.

Jeg har surret meg faktisk langt vekk fra den deiligejordbærdesserten, og creme brule har jeg faktisk aldri smakt, godt at jeg ikke bestilte noe av det da. For noen slemme damer som vil servere deilig EDmat til gjester, ha ha ha, da skulle jeg også vært flue i suppa.
eller noe..

Jeg er på mange måter godt fornøyd med ED. For jeg gikk ned mange, dvs. alle kiloene første måneden. minus 10 kilo bare de første 14 dagene, det var helt utrolig, men det var mye vann. Etterpå har jeg klort meg fast der og litt ned. Balansen i kropppen ble bedre, da det ble nedgang i fettvekt, selv om det sto stille etterhvert. Så jo da, jeg angrer ikke.
Men nå virker det ikke lenger, sikkert fordi jeg slurvet litt, men det skulle så lite til. Jeg var sjelden i ketose.

Nå har jeg lest en hel masse om insulinresistens og da oppfører jeg meg helt etter boka, for det skal sitte fast, gå veldig tregt, og hver gang jeg er i gang med nytt prosjekt går tregere og tregere.

Hm, jeg hadde en biff her tidligere, hvor ble den av? Har jeg spist den? hm.. skjønner ingenting. *mumle*

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat