Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-08, 01:54   #2
blåbær
Seniormedlem

blåbær sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 43
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Ketolyse på hybelkjøkken?

Skjønner at du syns det er vanskelig å spise ketolysemat på et hybelkjøkken. Skal flytte til høsten, og det er stor sannsynlighet for at det blir et kjøkken som ligner ditt, og jeg må innrømme at jeg tenker litt på hvordan jeg skal gjennomføre det.

Men jeg tror faktisk ikke det er så veldig vanskelig. Hvis du liker salat, er det jo ingenting som er lettere å lage, og det trengs jo ikke noe varme i det hele tatt! Og mange retter som skal lages i form, kan fint med små endringer lages i gryte. Det gjelder ikke alle, og det er ikke sikkert de blir fullt like gode, men hvertfall spisbare.

Og du kan lage all slags supper, det er veldig mange gode her inne. (Du er kanskje lei av supper? Er vel en del av dem på eurodiett? Vet ikke helt hvordan den virker jeg ...)

Du kan steke mat i panne. Grønnsaker enkelt og greit stekt i smør er veldig godt. Dette gjelder selvfølgelig også kjøtt og fisk.

blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat