Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-08, 11:32   #23
Hjørdis
Seniormedlem

Hjørdis sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du sjømat?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, jeg kan ikke drepe maten min selv, DET går grensa. Jeg kjøper kun ferdig avkappede og kokte krabbeklør om jeg skal spise sånt, og jeg nekter å koke blåskjell og lignende. Østers spiser man levende, så jeg blir rasende på folk som spiser sånt.

, men Iset, de krabbeklørne du spiser blir ofte bare knekt av krabbene og så blir de kastet ut i havet igjen, til en laaangsom død, de får jo ikke i seg mat lenger. Samme gjelder froskelår, var på en frosk og krorodillefarm på Mauritsius for noen år siden. Guiden fortalte at de bare kappet bakbena av froskene og kastet de, ikke noen avlivning der i gården, nei. Så hun spiste ikke froskelår, ikke jeg heller. Mye vi ikke vet som jeg troro hadde forandret kostholdet til en del folk.

Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat