|
Sv: Helt ny her inne! Easy Life/Ketose
Opprinnelig lagt inn av fistel, her.
Hei!
Så flinke alle er! Vi hadde møte idag vi også og jeg har gått ned 2.7kg siden forrige uke, 9,3 kg siden jeg startet for 3 uker siden. Er strålende fornøyd!
Jeg blir mer og mer skeptisk til dette opplegget jo mer jeg leser. Et vekttap på 3,1 kilo pr. uke er alt for mye. Det er fysisk umulig å miste så mye fett på så kort tid. Dette er usunt og de som opplever dette bør tenke seg om.
Jeg har vært mye syk den siste tiden og ikke fått trent noenting, og har blitt fortalt av instruktørene at jeg kan spise litt rent kjøtt for å få mer energi. Det har jeg gjort et par dager og syns det smaker veldig godt med litt mat altså!
Det samme her også. Selvsagt smaker det godt med mat, det er jo det kroppen skal ha! Kroppen trenger energi! Og proteiner og fett er helt avgjørende for at kroppen skal fungere!
Ellers må jeg si at det er overraskende hvor lett dette er, jeg har før prøvd både ketolysekuren, Grethe Roede osv osv, og det krever mye tid, planlegging og forarbeider. Her er det bare å shake en drikk og så er du klar! 
Uffameg. Dette er etter min mening mangefullt og slettes ikke et sunt kosthold. "Bare å shake, så er du klar". Dette er etter min mening oppskrifta på å IKKE spise hverken sunt eller fornuftig. God mat tar tid.
at jeg kan spise litt rent kjøtt for å få mer energi. Det har jeg gjort et par dager og syns det smaker veldig godt med litt mat altså!
Ja det skulle bare mangle at mat smaker godt. Det er jo det vi er laget for.
Til HP og Lise:
Er dette et opplegg dere vil ha på siden deres?
Jeg ser ikke spesielt stor forskjell på Easylife, Noka og Cambrigdekuren, annet enn at det er mengder med trening i tillegg. Og at det ikke er en ren pulverkur, men det kande velge selv tydeligvis.
Etter min mening er det kun Eurodietten som er gangbar. Dette fordi den foreskrives av lege. Og pasientene følges tett.
Dietter der folk mister over tre kilo i uka, er skadelig etter min mening.
Hva mener dere som eier dette forumet? Er dette en diett som fortjener en plass her inne?

|