Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-08, 23:40   #966
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Trøsteklemmer til indi som gikk i karbefella... det er bare som en slags fartsdump, for neste uke er det sikkert borte igjen. Det er kjedelig at vi ikke tåler vanlig mat.

Og gratulerer til de flinke jentene som tar av masse kilo. Det er motiverende og kjempegøy.

Ha ha, sjokoladedrikk med natron, den var god. Men dette er et av de få produktene som har minst bismak, så det var absolutt en av mine favoritter. Merkelig med smaken, så forskjellige vi er. Men jeg har ennå til gode å høre om "deilig jordbærdessert" *grøsse*

Ang. "resepten" eller legeattesten, så står der hvor mange dager jeg skal ha hver fase, og den er datert, så innen den tiden der kan jeg sikkert bestille helt fritt. Eller kanskje det også er forskjellig.

Et tips er i alle fall at barene selges helt fritt fra nettbutikken til Fedon.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat